نرم‌افزار «ختم قرآن» و «مسابقه ساز فرهنگی» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3894761
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

نرم‌افزار «ختم قرآن» و «مسابقه ساز فرهنگی» رونمایی می‌شود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از طراحی نرم‌افزار برگزاری ختم قرآن و ارائه آن در کافه‌بازار خبر داد و گفت: همچنین نرم‌افزار دیگری به نام «مسابقه ساز فرهنگی» به زودی رونمایی می‌شود.

نرم افزار «ختم قرآن» و «مسابقه ساز فرهنگی» رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دیدار با امام جمعه اصفهان، اظهار کرد: حدود 400 نفر از طلاب در فضای مجازی کانال و شبکه اجتماعی دارند و برای مخاطبان خود برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه محتوای تبلیغی و دینی تولید شده از سوی طلاب، بارها و بارها در فضای مجازی بازنشر می‌شود، افزود: دفتر تبلیغات اسلامی با ارائه آموزش‌های لازم، امکانات فنی و ارائه مشاوره تلاش کرده‌ است سطح کیفی تولیدات محتوایی در فضای مجازی از سوی  طلاب را افزایش دهد.

وی گفت: تولید عکس نوشته، محتوای متنی، پادکست، نرم‌افزار و غیره از جمله اقدامات صورت گرفته توسط طلاب در فضای مجازی است، همچنین دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت پاسخگویی تلفنی و فضای مجازی خود را 5 برابر افزایش داده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به طراحی و تولید نرم‌افزارهای کاربردی عنوان کرد: نرم‌افزار برگزاری ختم قرآن طراحی و در نرم‌افزار کافه بازار ارائه شده، همچنین نرم‌افزار دیگری به نام «مسابقه ساز فرهنگی» به زودی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha