وضعیت انتخابات در استان اصفهان مطلوب است
کد خبر: 3978467
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
حضور ملی؛ اقتدار ایران / 9

وضعیت انتخابات در استان اصفهان مطلوب است

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات در استان به شکل مطلوب در حال برگزاری است و همه امور تحت کنترل هیئت‌های نظارت قرار دارد.

وضعیت انتخابات در استان اصفهان مطلوب است

به گزارش ایکنا از اصفهان، عباس مقتدایی، عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت استان در خصوص انتخابات کاملاً مطلوب ارزیابی می‌شود و مجموعه هیئت نظارت در شهرستان‌ها و هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان از ابتدای بامداد امروز فعالیت خود را آغاز کردند و روندها کاملاً تحت نظارت مجموعه‌هایی است که وظیفه نظارت را در شعب اخذ رأی و مجموعه فعالیت‌ها در فرمانداری‌ها بر عهده دارند.

وی افزود: در همه امور، از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم؛ البته در برخی حوزه‌ها ازدحام وجود داشت که بخشی ناشی از مراجعات بیشتر بود و بخشی به این مسئله برمی‌گشت که دستگاه‌ها باید فعال‌تر عمل می‌کردند، ولی این موانع و مشکلات مربوط به ساعات اولیه رأی‌گیری بود.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اصفهان ادامه داد: در مجموع، امر برگزاری انتخابات در استان اصفهان به آرامی در حال انجام است و به نظر می‌رسد در ساعت‌های باقی‌مانده باید تلاش بیشتری انجام شود، چون برخی افراد رأِی دادن را به ساعات پایانی موکول می‌کنند و امیدواریم کارها به همین شکل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha