آزمون‌های دوره‌ای حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار شد + عکس
کد خبر: 3997654
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

آزمون‌های دوره‌ای حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار شد + عکس

مدیر مراکز قرآن و عترت مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان از برگزاری آزمون‌های دوره‌ای حفظ قرآن کریم ویژه قرآن‌آموزان شعب این مؤسسه خبر داد.

آزمون‌های دوره‌ای حفظ قرآن مؤسسه مهد قرآن و ولایت اصفهان برگزار شد

محمدمهدی متقی، مدیر مراکز قرآن و عترت مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: آزمون‌های دوره‌ای حفظ قرآن کریم ویژه قرآن‌آموزان شعب مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان (مدارس حفظ و مراکز قرآن و عترت) در هفته جاری برای آقایان و هفته گذشته برای بانوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 150 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند که در نهایت 130 نفر در آزمون شرکت کردند، گفت: در این آزمون، قرآن‌آموزان شعب مهد قرآن شهر اصفهان در رشته‌های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت پرداختند.

مدیر مراکز قرآن و عترت مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان با بیان اینکه آزمون‌های دوره‌ای مهد قرآن کریم به‌صورت سالانه و در دو نوبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون‌های دوره‌ای برای قرآن‌آموزان بالای 18 سال طی دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که آزمون کتبی شامل سؤالات حفظ، ترجمه و مفاهیم است و قرآن‌آموزان زیر 18 سال فقط در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

متقی اضافه کرد: علاوه بر اعطای گواهینامه به تمامی افرادی که حد نصاب قبولی را کسب کنند، به نفرات برتر هر رشته نیز جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های حضوری و مجازی معارف قرآن و اهل بیت(ع) می‌توانند از طریق شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به نشانی  https://www.instagram.com/mahd_quran_esfahan و کانال مهد قرآن در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/Mahd_quran_esfahan با فعالیت‌های مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha