مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4036737
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
در اصفهان؛

مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور، 30 بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از برگزاری مرحله مصاحبه و پایانی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این مرحله، از 30 بهمن‌ماه جاری تا پنجم اسفندماه در بخش‌های تجوید، صحت حفظ، صوت، وقف و ابتدا و لحن از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراحل و آزمون‌های قبلی این دوره، 22 نفر حائز رتبه شده و به مرحله پایانی راه یافته‌اند که از این تعداد، 13 نفر خانم و 9 نفر آقا هستند. همچنین، شش نفر از این داوران اهل کاشان و آران و بیدگل هستند که با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و رنگ‌بندی استان و با مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه، مصاحبه این افراد در سالن اجتماعات اداره اوقاف کاشان انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در روز شنبه، 30 بهمن‌ماه، داوران بخش تجوید؛ دوشنبه، دوم اسفندماه، داوران بخش صحت حفظ؛ سه‌شنبه، سوم اسفندماه، داوران بخش وقف و ابتدا؛ چهارشنبه، چهارم اسفندماه، داوران بخش لحن و پنجشنبه، پنجم اسفندماه، داوران بخش صوت مصاحبه خود را در سالن کنفرانس اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha