مسابقه مجازی «مفرد مؤنث مخاطب» برگزار می‌شود
کد خبر: 4097755
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

مسابقه مجازی «مفرد مؤنث مخاطب» برگزار می‌شود

اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به عموم مردم، مسابقه مجازی «مفرد مؤنث مخاطب» را برگزار می‌کند.

خانه و خانواده

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: «مفرد مؤنث مخاطب» مسابقه‌ای مجازی با موضوع مهارت‌های زندگی است که ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوای مسابقه در سه بخش مهارت‌های زندگی مهرداد دشتی، مهارت‌های زناشویی اکرم رحیمی و تربیت جنسی فرزند سیداحمد حسینی در قالب 83 فایل صوتی آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: علاقه‌مندان برای دسترسی به این فایل‌ها نیاز است نرم‌افزار روزبرگ را از نشانی اینترنتی dte.bz/rooz نصب و در قسمت صفیر، مسابقه «مفرد مؤنث مخاطب» را دنبال کنند. سپس همه محتوای ارائه شده را با برنامه‌ریزی روزانه گوش دهند و با خلاصه‌برداری، برای شرکت در آزمون آمادگی کامل را کسب کنند.

وی تصریح کرد: جوایز نفر اول تا سوم به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان است و به 10 نفر بعد، هر کدام 200 هزار تومان هدیه اعطا می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه مسابقه مفرد مؤنث مخاطب از سوی اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه در تاریخ 12 آذرماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی c88.ir/zendegi مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha