اجرای جُنگ قرآنی در مدارس اصفهان
کد خبر: 4104869
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
از سوی مؤسسه الهادی انجام می‌شود

اجرای جُنگ قرآنی در مدارس اصفهان

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی الهادی از برگزاری جُنگ قرآنی با مشارکت این مؤسسه در مدارس ناحیه چهار شهر اصفهان خبر داد.

جُنگ قرآنی در مدارس اصفهان

مجید ناصری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی الهادی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از برگزاری جُنگ قرآنی با مشارکت این مؤسسه در مدارس ناحیه چهار شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در مدارس، ظرفیت بسیار زیادی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی با رویکرد جذاب و مؤثر وجود دارد.

وی افزود: حضور در مدارس و گفت‌وگو با نوجوانان، یکی از مهم­ترین رسالت‌­های مؤسسات قرآنی است و مؤسسه الهادی نیز با بهره‌­گیری از کارکنان و اساتید مجرب، به‌دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان در مدارس ناحیه چهار شهر اصفهان همچون دبستان صیرفیان­‌پور، شهید بهشتی و... حضور یافته و به اجرای برنامه­‌های قرآنی و جذب نوجوانان به دوره‌های آموزشی رایگان مؤسسه می‌پردازد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی الهادی هدف از اجرای این جنگ را جذب نوجوانان به دوره‌های آموزش قرآن دانست و گفت: نوجوان امروز به تفریح نیاز دارد و باید روحیه و دنیایش را شناخت تا بتوان با برنامه­‌های روانشناختی، او را به انس با قرآن و معارف اهل بیت(ع) جذب کرد.

وی ادامه داد: نوجوانان و دانش‌آموزان بعد از حضور در مؤسسه الهادی، در کنار بازی و تفریح، در کلاس­‌های متعدد مانند قرآن و خوشنویسی، زبان، فن بیان و چرتکه ثبت‌نام می­‌کنند و طبق برنامه مؤسسه، در این کلاس‌ها که به‌صورت رایگان برگزار می­‌شود، شرکت می‌­کنند. علاوه بر این، مؤسسه از امکانات و تجهیزات آموزشی و ورزشی روزآمد نیز برخوردار است.

ناصری تأکید کرد: نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در مؤسسه الهادی می‌توانند به نشانی خیابان جی، جنب مسجد امیرالمؤمنین(ع)، کوچه عتیق(29) مراجعه و یا از طریق تماس با شماره 03132301555 در کلاس­‌های این مرکز ثبت‌نام و شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha