ادای دین هنرمندان اصفهانی به شهید سلیمانی در «روایت حبیب»
کد خبر: 4111887
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

ادای دین هنرمندان اصفهانی به شهید سلیمانی در «روایت حبیب»

جمعی از هنرمندان اصفهانی به بیان احساس و انگیزه خود از تولید اثر درباره شهید سلیمانی در مجموعه‌ای با عنوان «روایت حبیب» پرداخته‌اند.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا از اصفهان، مجلد «روایت حبیب»، عنوان مجموعه‌ای است که به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در دفتر فرهنگ و ادب پایداری و واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان تهیه و منتشر شده است.

این مجموعه که «روایت تولید و ادای دین هنرمندان اصفهانی به حبیب دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی» محسوب می‌شود، شامل 14 روایت از هنرمندان نصف جهان در رشته‌‌هایی چون مستندسازی، نویسندگی، گرافیک، نگارگری، عکاسی، تئاتر، شعر، نقاشی و کاشی‌کاری از خلق اثر به یاد سردار دل‌ها و بیان احساس و انگیزه خود در زمان تولید اثر است.

آزاده رجبی(مستندساز)، بهزاد دانشگر(نویسنده)، حامد مغروری(گرافیست)، رضا بدرالسماء(نگارگر)، سعید معتمدی(نویسنده)، روح‌الله جوانی(عکاس)، سیدپویا امامی(نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر)، سیدمهدی خیام‌الحسینی(کارگردان و مستندساز)، مجتبی مجلسی(گرافیست)، محسن ناصحی(شاعر)، محمد خادم(شاعر)، مصطفی شعرباف(نقاش)، بهروز ثابت راسخ(کاشی‌کار) و محمدعلی حدت(نقاش)، هنرمندانی هستند که در این مجموعه، به روایت ارادت قلبی خود به شهید سلیمانی با خلق اثر درباره ایشان پرداخته‌اند.

انتهای پیام
captcha