نمایشگاه «گوشه‌های اصفهان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4136269
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری

نمایشگاه «گوشه‌های اصفهان» برگزار می‌شود

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاهی با هدف معرفی‌ دقیق‌تر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر با عنوان «گوشه‌های اصفهان» خبر داد.

جاذبه‌های تاریخی اصفهانعلیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: نمایشگاه «گوشه‌های اصفهان» با هدف معرفی‌ دقیق‌تر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از جاذبه‌های شهر اصفهان، حجم بالای ظرافت‌ها در بناهای تاریخی است که به‌صورت معمول مشهود نیست و نیاز است با چشم مسلح دیده شود، یا اینکه باید توضیحات کامل آن ارائه شود تا افراد به اهمیت آنها پی ببرند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در نمایشگاه «گوشه‌های اصفهان» تلاش می‌شود تا این جزئیات با فاصله نزدیک‌تر و با ابعاد بزرگتر به نمایش گذاشته شود تا شهروندان ضمن آشنایی با آنها ترغیب شوند اصل بناها و جاذبه‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، ۱۰ اثر از مناره‌ها و تزئینات شهر اصفهان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، گفت: نمایشگاه روبروی هتل عباسی واقع شده و به‌صورت سازه‌ای مکعب‌شکل است که جاذبه‌ها را با توضیحات کامل و یک‌سری افزونه‌ها به نمایش می‌گذارد.

مساح یادآور شد: نمایشگاه «گوشه‌های اصفهان» از فردا، پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود، به مدت ۱۴ روز ادامه دارد و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل بازدید است.

انتهای پیام
captcha