مجموعه کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4170127
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

مجموعه کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان» برگزار می‌شود

مجموعه کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان» با هدف آشنایی با مکتب‌های فکری و جلوه‌های هنری اصفهان در موضوعات فلسفه، فقه، نگارگری، موسیقی، خوشنویسی، ادبیات، طنز و شوخ‌طبعی، تئاتر، سینما و ادبیات داستانی معاصر برگزار می‌شود.

فراخوان برگزاری کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان»محمد عیدی، مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان» خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، آشنایی با مکتب‌های فکری و جلوه‌های هنری اصفهان در موضوعات فلسفه، فقه، نگارگری، موسیقی، خوشنویسی، ادبیات، طنز و شوخ‌طبعی، تئاتر، سینما و ادبیات داستانی معاصر است.

وی افزود: برای هر کارگاه، 10 تا 30 نفر می‌توانند ثبت‌نام کنند. هزینه شرکت در همه کارگاه‌ها، 500 هزار تومان و هزینه شرکت در هر کارگاه، 50 هزار تومان است.

مدیر مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی «مکتب‌خانه اصفهان» روزهای دوشنبه از ساعت 16:30 تا 18:30 در این مرکز واقع در خیابان استانداری، بین گذر سعدی و گذر سپه برگزار می‌شود و هر زمان تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به حدنصاب برسد، کارگاه‌ها آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که کارگاه‌ها را به‌طور کامل بگذرانند، گواهی آموزشی دریافت می‌کنند. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه‌های «مکتب‌خانه اصفهان» نیز که تا 30 شهریورماه اعلام شده بود، تا 15مهرماه تمدید شده است.

عیدی درباره مدرسان این کارگاه‌ها گفت: علی کرباسی‌زاده، اصغر ربانی، حسن منصوری، اصغر شریفی، حسین مسجدی، محمود سلطانی و مجید وفایی، استادانی هستند که به ترتیب در کارگاه‌های فلسفه، نگارگری، موسیقی، خوشنویسی، ادبیات، طنز و شوخ‌طبعی و سینما به تدریس می‌پردازند.

زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام
captcha