به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجتالاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی این دفتر اظهار کرد: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین لازم است به آن توجه ویژه داشته باشند، موضوع سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثرگذار در شبکههای اجتماعی است.
وی با بیان شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیتهای حضوری، گفت: حدود 500 مبلغ خواهر و برادر آموزش لازم را برای فعالیت رسانهای گذرانده و توانستند شکل جدیدی از فعالیتهای تبلیغی خود با استفاده از ابزار رسانه را در اختیار عموم قرار دهند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان 1400، حدود 350 مبلغ خواهر و برادر بیش از 100 هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبتهای خودشان با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی در شبکههای اجتماعی و پیامرسانها منتشر کردند.
وی ادامه داد: همچنین با انتخاب حدود 150 طلبه و مبلغ توانمند، بیش از چهار هزار محصول هنری، رسانهای و فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصهگویی، عکسنوشته و ... تولید و در فضای مجازی با هدف انتشار حداکثری منتشر شده است.
حجتالاسلام اهتمام بیان کرد: از آنجا که کیفیت و اثربخشی فعالیتهای طلاب و مبلغان در عرصه فضای مجازی مورد توجه و دقت ما بوده است، لذا برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده تا بعد از تأیید، فایل تولیدی انتشار پیدا کند.
وی اضافه کرد: برای پاسخگویی به شبهات روز، آیدی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بهصورت گسترده در دسترس مخاطبان کانالها و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: با توجه به انتخابات ریاستجمهوری و اهمیت حضور حداکثری، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه مبلغان بوده و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.
انتهای پیام