حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب
کد خبر: 4019351
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از حمایت این دفتر از مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب در راستای احیای سنت روضه‌های خانگی خبر داد.

دیدار معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مدیر مجموعه ثاقب

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: یکی از اهداف این دفتر، حمایت از تشکل‌های تبلیغی به‌شمار می‌رود و به همین منظور، برای پشتیبانی از مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب به همت جوانان، دغدغه‌مندان و بانیان خیر تشکیل شده است تا بتواند سنت روضه‌های خانگی را احیا کند و در راستای تعظیم شعائر الهی و اهل‌ بیت(ع) گام بر دارد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: این مجموعه برای خانواده‌هایی که درخواست مجلس روضه خانگی خود را در پایگاه اینترنتی www.msagheb.ir ثبت می‌کنند، بدون دریافت هزینه، سخنران و مداح اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام مشگدار تصریح کرد: احیای سنت روضه‌های خانگی، شکل‌گیری طرح روحانی خانواده، ایجاد شبکه بزرگ مبلغان روضه خانگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، از اهداف مهم مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب است.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به‌منظور تعامل و حمایت بیشتر و همچنین ارائه راهکارهای تبلیغی و اجرایی،  با حضور در مجموعه فرهنگی تبلیغی ثاقب، از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد و با مدیر آن، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طبق توافق‌های صورت گرفته، مجموعه ثاقب می‌تواند در خصوص آموزش کاربردی و اعزام مبلغان در ماه‌هایی که دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعزام عمومی ندارد، از ظرفیت مبلغان این دفتر در راستای اهداف خود استفاده کند.

انتهای پیام
captcha