تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی شعر «حضرت مادر»
کد خبر: 4031799
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی شعر «حضرت مادر»

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» تا ۹ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

پوستر جشنواره ملی شعر «حضرت مادر»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» تا ۹ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ شاعر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: جشنواره شعر «حضرت مادر» با دو موضوع محوری حضرت فاطمه(س) در قرآن کریم و مادران ائمه(ع) برگزار شده است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه قالب شعری جشنواره، کلاسیک است، افزود: برای قالب بخش ویژه، سرود، تصنیف، ترانه و مدح در نظر گرفته شده و تأمین محتوای فاخر برای محافل مذهبی و هیئت‌ها، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی اضافه کرد: بعد از پایان جشنواره، کتابی از آثار ارسال‌شده به جشنواره، چاپ و از سه اثر برتر بخش ویژه، محتوای رسانه‌ای تولید خواهد شد.

پایون با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ملی شعر «حضرت مادر» می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.Morsalat.ir تا پایان روز ۹ بهمن‌ماه جاری آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha