همایش تجلیل از قرآن‌آموزان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4041947
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

همایش تجلیل از قرآن‌آموزان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار شد

همایش تجلیل از قرآن‌آموزان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی در حرم مطهر زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.

همایش تجلیل از قرآن‌آموزان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، همایش تجلیل از قرآن‌آموزان مدرسه تخصصی حفظ مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در طول پنج سال فعالیت آن، امروز، ۱۹ اسفندماه در سالن کوثر حرم مطهر زینب بنت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

در این همایش، علاوه بر قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنها، شهردار منطقه ۱۴ اصفهان، جمعی از مسئولان شهری و استانی، مسئولان و اساتید مدرسه تخصصی حفظ قرآن حوزه علمیه اصفهان و مدیران قرآنی استان حضور داشتند.

حسین خاکساری هرندی، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در این همایش، گزارشی از فعالیت پنج ساله مدرسه تخصصی حفظ قرآن ارائه داد و حجت‌الاسلام والمسلمین مددی، حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه به بیان اهمیت حفظ قرآن و توصیه‌هایی در این خصوص پرداخت.

بر اساس این گزارش، از سال ۱۳۹۶ که مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان آغاز به کار کرده است، بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ دانش‌آموز در این طرح شرکت کرده‌اند که تاکنون، ۱۵۰ نفر از آنها موفق به حفظ پنج تا ۳۰ جز قرآن در کنار تحصیل شده‌اند و از میان این ۱۵۰ نفر نیز ۳۵ دانش‌آموز، حافظ ۲۵ تا ۳۰ جز قرآن کریم هستند.

انتهای پیام
captcha