اجرای طرح «از ولادت تا شهادت» به همت مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 4146991
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

اجرای طرح «از ولادت تا شهادت» به همت مهد قرآن اصفهان

طرح «از ولادت تا شهادت» به منظور آشنایی بیشتر با شهدا و ارتباط بیشتر با خانواده شهدا و ایثارگران به همت مهد قرآن اصفهان برگزار می‌شود.

مادران شهدا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، به منظور معرفی بیشتر شهدا و ارتباط بیشتر با خانواده شهدا و ایثارگران و گسترش فعالیت‌های قرآنی به نیابت از شهدا، طرح «از ولادت تا شهادت» توسط موسسه مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان با همکاری بنیاد شهید و ایثارگران استان در حال اجرا است.

در این طرح، روز ولادت یا شهادت شهید مورد نظر، خادمان قرآنی و اعضایی از مؤسسه در منزل شهید حاضر شده و به مرور زندگینامه و ایثارگری شهید گرانقدر و بیان خاطرات از زبان اعضای خانواده شهید همچنین اجرای برنامه‌های قرآنی، چون تلاوت آیاتی از قرآن با حضور قاریان خوش‌خوان (و هدیه ثواب تلاوت به روح شهید) و مداحی و... می‌پردازند.

همچنین در خبر دیگری از مؤسسه مهد قرآن کریم اصفهان آمده است؛ عملیات ساختمانی مهد قرآن کریم در سپاهانشهر اصفهان به اتمام رسید.

این ساختمان که در ۷۰۰ متر مربع و دو هزار متر زیربنا ساخته شده، شامل ۱۳ کلاس، سالن اجتماعات بزرگ و سایر فضا‌های متنوع است. مقرر شده است از این فضا صبح‌ها برای مدرسه مهاد و بعداز ظهر‌ها ویژه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مهد قرآن استفاده شود.

عملیات ساختمانی مهد قرآن کریم در سپاهانشهر اصفهان

یادآور می‌شود، سیاست مؤسسه، فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شهرک‌های تازه تأسیس و مهاجرنشین است تا بتوان از این ظرفیت به نحو احسن برای ترویج فرهنگ قرآنی بهره‌مند شوند.

همچنین مؤسسه مهد قرآن کریم در سال ۱۳۷۱ شمسی با همت جمعی از علاقه‌مندان به ترویج فرهنگ قرآنی و با استفاده از حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به صورت تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون نیز خدمات آموزشی و اقدامات تبلیغی و ترویجی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha