تعامل گسترده دو مؤسسه مهد قرآن اصفهان و مؤسسه بیت‌الاحزان فارس
کد خبر: 3487514
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

تعامل گسترده دو مؤسسه مهد قرآن اصفهان و مؤسسه بیت‌الاحزان فارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی دیدار مدیرعامل اتحادیه مؤسسات استان اصفهان از مؤسسه بیت‌الاحزان فارس زمینه‌های همکاری دو طرف بررسی شد.

به گزارش خبرگزار ی بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آغاز سال جدید و در جهت تعامل بیشتر مابین مؤسسات مطرح کشور، طی دیدار مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان از مؤسسه بیت‌الاحزان فارس زمینه‌های همکاری دو طرف بررسی شد.
در این دیدار خاکساری‌هرندی، از مدارس شبانه‌روزی، دفتر مرکزی و قسمت‌های مختلف مؤسسه بیت‌الاحزان بازدید و با فعالیت‌های آن آشنا شد.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شاهسونی ضمن استقبال از این همکاری‌ها، فعالیت‌های مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان را گسترده و مؤثر دانست و به عقد تفاهمنامه‌ای مابین دو مؤسسه تأکید کرد. از جمله این همکاری‌ها می‌توان بر اجرای گسترده طرح رحله، استفاده از تجارب همدیگر در زمینه حفظ قرآن‌ کریم، بازدیدها و دوره‌های توان‌افزائی و سایر موارد اشاره  کرد.
گفتنی است؛ طی دیدار مدیران شعبات مختلف مؤسسه بیت‌الحزان در سال 1394 از مؤسسات قرآنی استان اصفهان و مهد قرآن‌کریم استان اصفهان این همکاری‌ها و تعاملات گسترده تر شد.
همچنین نقش مؤسسه بیت‌الاحزان در گسترش حفظ قرآن‌کریم از یک سو و نقش مؤسسه مهد قرآن کریم استان اصفهان در کادرسازی و تشکیل یک شبکه گسترش قرآنی در استان اصفهان زمینه ساز همکاری‌های بیشتر و بهتر در سال 95 که سال اقدام و عمل است، خواهد بود.
captcha