«ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه» از سوی مؤسسه مهد قرآن و ولایت اصفهان بررسی شد
کد خبر: 3489940
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

«ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه» از سوی مؤسسه مهد قرآن و ولایت اصفهان بررسی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه مهد قرآن و ولایت اصفهان، طی دیداری با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت درخصوص ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه مباحثی را مطرح کرد.

به گزار ش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت  استان اصفهان و معاونین ایشان از مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان راه‌های همکاری جامعه قرآنی و بانک قرض‌الحسنه رسالت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه بررسی شد. در این بازدید خاکساری هرندی، مدیرعامل مؤسسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده مؤسسه مهد قرآن کریم خواستار تعامل بیشتر در ارائه خدمات قرض‌الحسنه‌ای و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه شد.

همچنین مسکین، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت، ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه مهد قرآن کریم بر تعامل بیشتر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس و مراکز آموزشی و در میان حافظان و قرآن‌آموزان تأکید کرد.

در این رابطه مقرر شد یک کار پژوهشی درخصوص تبیین فرهنگ قرض‌الحسنه، برگزاری جلسات توجیهی ویژه دانش‌آموزان مدارس قرآن و والدین آنان، برگزاری فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی مشترک، افتتاح حساب و اختصاص وام به قرآن‌آموزان بر اساس شرایط بانک با تسهیلات بهتر و انجام سایر فعالیت‌ها به‌ویژه جهت مراکز قرآنی در شهرستان‌ها و مناطق محروم اقدام شود.

گفتنی است؛ بانک قرض‌الحسنه رسالت تنها بانک قرض‌الحسنه غیردولتی است که بانیان و سهام‌داران آن، همت خود را بر ارائه خدمات بر مبنای عمل خیر قرض‌الحسنه معطوف داشته‌اند.

captcha