آزادی 427 زندانی مالی و جرائم غیرعمد در اصفهان
کد خبر: 4089979
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

آزادی 427 زندانی مالی و جرائم غیرعمد در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی 427 نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

زندانی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه جلسه ستاد دیه استان، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری، با تلاش ستاد دیه، 427 نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد با بدهی 194 میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

وی افزود: از این مبلغ، بیش از 90 میلیارد تومان مربوط به گذشت شاکی، بیش از 52 میلیارد تومان مربوط به پذیرش اعسار زندانیان و بیش از 38 میلیارد تومان، مجموع کمک‌های خیران و تسهیلات ستاد دیه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع­‌دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان، به‌ویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده‌اند، از شکات و خواهان­‌های پرونده­‌های مربوطه که طلب خود را بخشیدند، به­‌صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: از این 427 نفر، 405 زندانی، مرد و 22 زندانی زن بوده‌­اند.

یادآور می‌شود، در جلسه امروز این ستاد نیز پرونده 49 نفر با بدهی بالغ بر 34 میلیارد تومان، بررسی و تصمیماتی در خصوص نحوه کمک به این افراد اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha