اطعام نیازمندان اصفهانی با اجرای طرح «به رسم پدر»
کد خبر: 4118245
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

اطعام نیازمندان اصفهانی با اجرای طرح «به رسم پدر»

مدیر مرکز سفره پدری از طبخ و توزیع هشت هزار پرس غذا در میان خانوارهای نیازمند به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) با کمک خیریه‌ها و گروه‌های مردمی در راستای اجرای طرح «به رسم پدر» خبر داد.

مرکز ملی سفره پدری

سجاد صادقیان، مدیر مرکز سفره پدری در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با بیان اینکه طرح «به رسم پدر»، یکی از برنامه‌های جدید این مجموعه است، اظهار کرد: مرکز سفره پدری با شعار تسهیل‌گری اطعام نیازمندان به خیریه‌ها و گروه‎های مردمی کمک می‌‎کند تا بتوانند راحت‌تر، با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتر، نیازمندان را اطعام کنند.

وی افزود: در طرح به رسم مادر نیز به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، هشت هزار پرس چلومرغ در حسینیه کلاهدوزان آماده و با کمک خیریه‌ها و گروه‌های مردمی در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر مرکز سفره پدری گفت: در طرح به رسم پدر، به‌مناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نظر داریم هشت هزار پرس آبگوشت در حسینیه فشارکی آماده و با کمک مجموعه‌های فرهنگی و خیریه‌ها میان نیازمندان توزیع کنیم. تاکنون بانی پنج هزار پرس از این تعداد مشخص شده است و فرآیند پخت نیز از امروز، 10 بهمن‌ماه آغاز و با شروع دهه فجر میان خانوارهای هدف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سفره پدری پیش از این در گستره ملی و در 15 استان کشور اجرا می‌شد، ادامه داد: اکنون طرح در استان اصفهان اجرا می‌‎شود و در حال بازنویسی آن هستیم تا طرح را در سطح ملی اجرا کنیم. در نظر داریم در سال آینده، در قم، تهران و یزد، این حرکت را ادامه دهیم.

صادقیان بیان کرد: طبخ هشت هزار چلومرغ به‌مناسبت ولادت امام حسین(ع) در ماه شعبان و پخت سبزی‌پلو با ماهی برای شب سال تحویل نیازمندان، از برنامه‌های آینده این مرکز است.

وی تأکید کرد: ما با تمام مجموعه‌های نیکوکاری که غذا را به دست نیازمندان برسانند، همکاری می‌کنیم، به شرط اینکه این مجموعه‌ها از مشاهیر، خیریه‌های رسمی و معاریف شهر معرفی‌نامه داشته باشند. خیران نیز برای مشارکت در طرح‌های مرکز سفره پدری می‌توانند از طریق تماس با شماره 90007272 و سایت https://sofrepedari.ir/fa/ با ما در ارتباط باشند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha