بیست‌ودومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار می‌شود
کد خبر: 4127474
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
در اصفهان

بیست‌ودومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار می‌شود

بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در روزهای آغازین سال نو و ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

بیست‌ودومین دوره جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و نخستین روزهای سال جدید برگزار می‌شود.

این مسابقات در ۲۷ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت‌نام از تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های گوناگون آغاز شده است.

براساس برنامه، مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان در بخش آقایان در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد و تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند. این مسابقات براساس برنامه، از پنجم تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ورزشگاه شهید غازی برگزار می‌شود.

رقابت‌های والیبال بانوی قدسیان نیز در رده سنی ۱۸ سال به بالا، از 5 تا ۱۵ فروردین در ورزشگاه فردوان برگزار خواهد شد که براساس آیین‌نامه مسابقات، تیم‌های والیبال شرکت‌کننده می‌توانند با دو بازیکن ملی‌پوش و لیگ برتری در این رقابت‌ها حاضر شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند ثبت‌نام در این مسابقات، می‌توانند با شماره تلفن ۲۱۶ ـ 36266855 تماس بگیرند و یا به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان توحید میانی، کوچه شماره ۳۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha