لوح فشرده مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری توليد شد
کد خبر: 1110409
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱

لوح فشرده مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری توليد شد

لوح فشرده مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری با متن بيش از سه هزار و ۶۰۰ جلسه از دروس و سخنرانی‌های اين مرجع تقليد توليد شد.


گروه حوزه‌های علميه: لوح فشرده مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری با متن بيش از سه هزار و ۶۰۰ جلسه از دروس و سخنرانی‌های اين مرجع تقليد توليد شد.


غلامرضا رحمانی، مدير بخش ارتباطات و تبليغات مركزنور در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) از توليد لوح فشرده مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری به همت مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی و مشاركت موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) خبر داد.


مدير بخش ارتباطات و تبليغات مركزنور با اشاره به محتوی اين لوح افزود: اين لوح فشرده حاوی متن كامل 65 عنوان كتاب از آثار منتشرشده آيت‌الله العظمی مظاهری در سيزده موضوع فقه و اصول، عقايد و كلام، تفسير و حديث، اخلاق و عرفان، تاريخ و سيره، رجال، اقتصاد، خانواده و غيره است.


وی با اشاره به محتوی اين لوح فشرده ادامه داد: از مهمترين عناوينی كه در اين لوح فشرده گنجانده شده است می‌توان به متن پياده شده بيش از سه هزار و ۶۰۰ جلسه از دروس آيت‌الله العظمی مظاهری پيرامون مسائلی از جمله فقه، اصول، تفسير و اخلاق همچنين ارائه بيش از 130 قطعه تصوير، صوت و فيلم مربوط به اين استاد حوزه اشاره كرد.


رحمانی به مزايا و ويژگی‌های اين لوح اشاره كرد و افزود: دسترسی آسان به متن كتاب‌های مورد نظر در نوار كتب از ويژگيهای اين لوح است؛ همچنين امكان ايجاد دامنه جديد از كتب برنامه همسو با نياز كاربر، ارتباط واژگان متون برنامه با 10 دوره لغت نامه فارسی و عربی در 62 جلد، قابليت جستجوی ساده و پيشرفته در متن و فهرست كتب از ديگر ويژگی‌های پژوهشی اين مجموعه آثار است.


مدير بخش ارتباطات و تبليغات مركزنور تاكيد كرد: متن كامل و ترجمه قرآن كريم به همراه امكان جستجو در آيات همچنين يادداشت برداری، ذخيره سازی، ويرايش و چاپ متن از جمله ديگر قابليت‌های پژوهشی مجموعه آثار آيت‌الله العظمی مظاهری است.


وی در پايان اظهار كرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهيه اين محصول علاوه بر مراجعه به فروشگاه اينترنتی مركز نور به نشانی www.noorshop.com به فروشگاه دائمی مركز نور واقع در شهر مقدس قم، بلوار جمهوری اسلامی مراجعه كنند.

captcha