ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه نورالهدی بوشهر آغاز شد
کد خبر: 1198804
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه نورالهدی بوشهر آغاز شد

ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه نورالهدی بوشهر آغاز شده است و تا نيمه فروردين‌ماه سال آينده ادامه می‌يابد.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن در مؤسسه نورالهدی بوشهر آغاز شده است و تا نيمه فروردين‌ماه سال آينده ادامه می‌يابد.


ثريا بهمنياری، مديرمسئول مؤسسه نورالهدی گناوه بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام دوره‌های آموزش قرآن از امروز، سه‌شنبه 15 اسفندماه در مؤسسه نورالهدی بوشهر آغاز شده است و تا نيمه فروردين‌ماه سال آينده ادامه می‌يابد.


وی در ادامه بيان كرد: از كلاس‌های در نظر گرفته شده برای اين دوره می‌توان به روخوانی و روانخوانی، صحت قرائت نماز، تجويد و حفظ قرآن اشاره كرد.


مديرمسئول مؤسسه نورالهدی گناوه افزود: كلاس‌های اين دوره آموزشی از ارديبهشت‌ماه سال آينده با تكميل ظرفيت از سوی متقاضيان آغاز می‌شود.


وی بيان كرد: از مربيان در نظر گرفته شده برای اين دوره می‌توان به راضيه سهانيان، زينب خواجه و پروين فروغ اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری كلاس‌ها را برعهده دارند.


بهمنياری در پايان خاطرنشان كرد: مدت زمان در نظر گرفته شده برای اجرای اين طرح‌های آموزشی 5 ماه است و در پايان دوره آزمون برگزار می‌شود و فراگيران ميزان آموزه‌های خود را محك خواهند زد.

captcha