نشریه قرآنی «بیرق» ویژه ماه محرم در مؤسسه ندای ملکوت منتشر شد
کد خبر: 1320213
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

نشریه قرآنی «بیرق» ویژه ماه محرم در مؤسسه ندای ملکوت منتشر شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع)، نشریه قرآنی «بیرق» توسط مؤسسه ندای ملکوت تهران منتشر شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: مؤسسه ندای ملکوت همزمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، نشریه‌ای قرآنی با عنوان «بیرق» برای سومین سال پیاپی منتشر کرده است.



وی در ادامه بیان کرد: از جمله ویژگی‌های این نشریه قرآنی می‌توان به نقش منبر و سبک زندگی، احکام عزاداری، وظایف مداحان اهل بیت(ع)، ادبیات آیینی و عاشورایی و موانع و معضلات فرهنگ عاشورایی اشاره کرد.



مدیرمسئول مؤسسه ندای ملکوت افزود: همچنین در بخشی دیگر نحوه روضه‌خوانی در جلسات امام حسین(ع)، گفت‌وگو با شاعران در حوزه عترت(ع) و معرفی هیئات شاخص و محور استان تهران و اخبار این مراکز آورده شده است.



حجت‌الاسلام کوششی در پایان خاطرنشان کرد: این نشریه قرآنی توسط مؤسسه ندای ملکوت منتشر و تاکنون 5 هزار تیراژ از این محصول به کانون‌ها، نهادها و تشکل‌های دینی، قرآنی و مذهبی توزیع شده است.



لازم به ذکر است، مؤسسه ندای ملکوت در شهر تهران، میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش، پلاک 7 واقع شده است که علاقه‌مندان برای دریافت این محصول می‌توانند به نشانی فوق‌الذکر مراجعه کنند.

captcha