ایجاد آرامش و وحدت در جامعه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه است
کد خبر: 1373300
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
بخشدار مرکزی شهرضا:

ایجاد آرامش و وحدت در جامعه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه است

خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاه‌چراغی: محسن یونسی در مراسم افتتاحیه مکز بهداشتی حضرت ابوالفضل شهرستان شهرضا گفت: ایجاد آرامش و وحدت در جامعه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایران(ایکنا)، همزمان با ایام دهه فجر طی مراسم باشکوهی با حضور جمعی از مسئولان ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان شهرضا مرکز بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای هونجان افتتاح شد.

در این مراسم محسن یونسی، بخشدار مرکزی شهرضا ضمن تجلیل از خیران سلامت اظهار کرد: حمایت و تعامل خیران در زمینه افزایش امکانات و خدمات اجتماعی در سطح رستاهای شهرضا زمینه محرومیت‌زدایی از این مناطق را مهیا کرده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: روستائیان وعشایر در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش مهم و قابل توجهی را ایفا کرده‌اند.

یونسی افزود: روستای هونجان با اهدای 70 شهید والامقام و ده‌ها ایثارگر در دوران دفاع مقدس از بارزترین مصادیق این موضوع مهم است و برهمین اساس هونجان جزو روستاهای شاخص استان اصفهان قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی شهرضا با اشاره به حضورهمه‌جانبه امت همیشه در صحنه انقلاب، اظهار کرد: بدون شک در روز 22 بهمن شاهد حضور یکپارچه اهالی این روستا در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله بهمن هستیم.

به گزارش خبرنگار ما، مرکز بهداشتی، درمانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای هونجان ازتوابع شهرستان شهرضا در زمینی به مساحت هزار مترمربع  با زیربنای ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ‌بر۳۰۰ میلیون تومان به همت خیران مرکز سلامت، بهمن کشکولیان و همسر ایشان زمین‌پرداز به بهره‌برداری رسیده است.

این مرکز دارای بخش پزشک عمومی، مامایی، بهداشت خانواده، بهداشت دهان و دندان، مراقبت اطفال، مراقبت زنان و بارداری، سالن آموزش و داروخانه است که با ارائه خدمات خود نقش بسزایی در حل مشکلات اهالی این روستا و مناطق همجوار دارد.

captcha