خیران بار اصلی احداث دانشگاه شهرضا را به دوش می‌کشند
کد خبر: 1382625
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
فرماندار شهررضا:

خیران بار اصلی احداث دانشگاه شهرضا را به دوش می‌کشند

گروه خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاه‌چراغی: سیدرضاعقدایی گفت: اختصاص بودجه دولتی درخصوص احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس به میزان لازم امکان‌پذیر نیست و متولیان و خیران دانشگاه‌ساز بار اصلی احداث دانشگاه شهرضا را به دوش می‌کشند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، جلسه روند توسعه و پیشرفت مرکزآموزش عالی شهرضا با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از خیران در محل سالن مرکز آموزش عالی شهرضا برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حمیدرضا کریم‌زاده، رئیس مرکز آموزش عالی شهید مدرس شهرضا گزارشی از روند توسعه و پیشرفت مرکزآموزش عالی شهرضا ارائه کرد و گفت: سیاست‌گذاری‌های مناسبی در جهت یشرفت و توسعه دانشگاه دولتی شهرضا انجام گرفته که تحقق آنها مستلزم حمایت مردم و مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان این مرکز به لحاظ برخورداری از سوابق درخشان علمی و فرهنگی شایستگی لازم برای برخورداری از یک دانشگاه دولتی مجهز و حرفه‌ای را دارد و برهمین اساس در روند نام‌گذاری این دانشگاه نام بزرگ شهید مدرس لحاظ شده است که به شکلی بیانگر افتخار آفرینی‌ها مردم این دیار در ادوار مختلف تاریخی است.

در ادامه جلسه سیدرضا عقدایی، فرماندار شهرضا با اشاره به استفاده ازظرفیت‌های خیرین در جهت توسعه و پیشرفت ساخت دانشگاه شهید مدرس شهرضا گفت: احداث دانشگاه با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و مانند گذشته که خیران در کارهای مردمی وعلمی پیشقدم بوده‌اند، این کارعلمی نیزمستلزم همکاری ومساعدت خیرین بزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه سطح فضاهای آموزشی شهرضا نسبت به سایر نقاط استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است گفت: بخش قابل توجهی از این موفقیت ناشی از همت و تعامل خیران است و امیدواریم شاهد تداوم این روحیه در راستای احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس باشیم.

فرماندارشهرضا یادآورشد: روند راه‌اندازی و احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس به شکل مطلوب اجرایی نشده و بر همین اساس اختصاص فضاهای فرسوده و نامناسب  نباید به عنوان راهکار توسعه و پیشرفت این مرکز مطرح باشد بلکه باید نسبت به ترغیب و شناسایی فعالان اقتصادی شهرضایی مقیم  سراسر کشور در بکارگیری ظرفیت‌های مختلف این افراد در راستای احداث ساختمان دانشگاه شهید مدرس  سیاست‌گذاری‌های مطلوب انجام بگیرد.

captcha