برگزاری دوره آشنایی با ترجمه و مفاهیم بر محور سوره در مؤسسه آوای کوثر شهرضا
کد خبر: 1391606
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مدیر مؤسسه آوای کوثر خبر داد:

برگزاری دوره آشنایی با ترجمه و مفاهیم بر محور سوره در مؤسسه آوای کوثر شهرضا

خبرنگاران افتخاری/ یاس صدرایی: جواد آقازاده اظهار کرد: در سال جدید برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری نهادها و متولیان فرهنگی برای توسعه آموزش قرآن کریم خواهیم داشت که یکی از آنها برگزاری دور‌ه‌های آشنایی با ترجمه و مفاهیم بر محور سوره‌های قرآن کریم برای معلمان شهرستان شهررضا است.

جواد آقازاده، مدیر مؤسسه آوای کوثر در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: در راستای درک هرچه بیشتر آیات کلام وحی و برقراری انس با آیات قرآن، دوره‌های آموزش قرآن کریم در سال جدید در محدوده گسترده‌تری برای علاقه‌مندان به قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های تدبر در قرآن، دوره آموزش درسنامه نهج‌البلاغه توسط اساتید مطرح قرآنی همچون دکتر باهنر، دکتر شامنی برگزار می‌شود.

آقازاده در ادامه از همکاری معاونت فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهررضا در برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن برای معلمان خبر داد.

مدیر مؤسسه آوای کوثر گفت: ما در زمینه مشاوره قرآنی و حفظ و قرائت قرآن برنامه‌های ویژهای در سال جدید داریم و در این رستا با استاد محمود سمنان برای همکاری رایزنی کرده‌ایم.

وی افزود: این استاد ارجمند جانباز و حافظ کل قرآن هستند که به عنوان مشاوره با ما همکاری خواهند داشت.

آقازاده در پایان گفت: محمود کمانی و احمدرضا فیضی نیز قاریانی هستند که در طول سال‌های گذشته مربی نقمات و الحان در مجموعه ما بودند و در سال جدید نیز تنها کلاس‌های تخصصی قرائت در شهرستان شهررضا را برگزار می‌کنند.

captcha