پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی پایان یافت
کد خبر: 1407100
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: با برگزاری آئین اختتامیه‌ای، پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) روز گذشته در بابلسر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) که از 24 اردیبهشت‌ماه در شهرستان بابلسر آغاز شده بود؛ روز گذشته، 25 اردیبهشت با برگزاری آئین اختتامیه‌ای به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده این قرارگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، رئیس اداره عقیدتی ــ سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و جمعی از شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به کلام گوهر بار ائمه معصومین(ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، سپس حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده، معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) طی سخنانی گفت: در پنجمین جشنواره سراسری حدیث این قرارگاه 1053 نفر شرکت کردند و خوشبختانه این جشنواره با رقابت تنگاتنگی بین شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار کرد: مرحله نهایی پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 25 و 26 اردیبهشت‌ماه به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال و در مجتمع فرهنگی آموزشی گروه پدافند هوایی برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: امسال برای اولین بار دانشجویان دانشگاه تازه تاسیس پدافند هوای خاتم‌الانبیا(ص) در این مسابقات حضور داشتند که شور و نشاط خاصی را به این مسابقات بخشیدند.

حجت‌الاسلام عدیده در پایان با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به جشنواره سراسری حدیث ارتش راه خواهند یافت، افزود: از منتخبان مرحله نهایی همسران و فرزندان پسر و دختر و دانشجویان و طلاب از هر مقطع دو نفر اول و در بخش بانوان شاغل پنج نفر و در قسمت دانشجویان و کارکنان پایور چهار نفر و در بخش کارکنان وظیفه هم سه نفر به جشنواره سراسری حدیث آجا معرفی خواهند شد و این مسابقات در تاریخ 14 و 15 مردادماه سال جاری به میزبانی سازمان عقیدتی ــ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم نفرات برتر پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) معرفی و به آنها لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌ای اهداء شد.

captcha