رفع تحریم با اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی تحقق می‌یابد
کد خبر: 1407364
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

رفع تحریم با اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی تحقق می‌یابد

گروه سیاسی: امام جمعه بجنورد گفت: رفع تحریم با کار، اقتصاد مقاومتی و با نوآوری و تلاش فراوان و مدیریت جهادی تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد روز گذشته، 26 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور بیان کرد: مسئولان موضوع تحریم را با مذاکره خارجی گره نزنند و بیان نکنند که مذاکره می‌کنیم تا تحریم‌ها برداشته شود.
وی اظهار کرد: انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و می‌خواهیم حق خود را بگیریم و آنها موظف هستند که چارچوب مذاکرات را رعایت کنند.
یعقوبی بیان کرد: ما با مذاکره مخالف نیستیم و باید هیئت مذاکره‌کننده حواسشان جمع باشد که اگر امضای آنان به ذلت و باج‌دهی کشور و تسلط بیگانه به کشور منتهی شود این امر دیگر جبران‌ناپذیر است.

امام جمعه بجنورد در ادامه گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز نتوانسته است، آرمان‌های فرهنگی نظام را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم کند.
وی افزود: شاید یکی از دلایل عدم حضور مقام معظم رهبری به نمایشگاه بین‌المللی کتاب این بود که ایشان هنوز از فرهنگ کشور راضی نیستند.
یعقوبی ادامه داد: هر‌جا نوآوری و قدمی به جلو داشته باشیم مقام معظم رهبری راضی هستند و حاضر می‌شوند، معظم له در نمایشگاه صنایع نظامی هوا و فضا حضور پیدا کردند و فرمودند که استعداد، توانایی و عزم مهمترین عامل اقتدار است.
وی تأکید کرد: یک ملت اگر می‌خواهد اقتدار داشته باشد باید استعداد و توانایی‌های خود را درک کند و عزم خود را نشان دهد.

captcha