ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مسئولان به مردم است
کد خبر: 1420822
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
نماینده مقام معظم رهبری در شهرضا:

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مسئولان به مردم است

خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاه‌چراغی: نماینده مقام معظم رهبری در شهرضا بااشاره به دیدارهای چهره به چهره مسئولان و مردم، گفت: رضایتمندی مردم یکی از مهمترین ملاک‌های خدمتگزاری مسئولان است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بردباری در برابر مشکلات و نارسایی‌ها و ترویج اخلاق‌مداری جزء اساسی‌ترین راهکارهای حل مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت مردم‌داری و خدمت‌رسانی شایسته در سطح ادارات و سازمان‌ها، بیان کرد: مدیران وظیفه دارند که نسبت به این امر مهم وسازنده در سطوح مختلف ادارات نظارت کنند و تمامی کارمندان باید این موضوع را سرلوحه خود قرار دهند.

اخلاق اسلامی پایه و اساس زندگی همه است

وی با اشاره به تبعات ناشی از بد اخلاقی در ادارات، یادآور شد: مسئولان باید بدانند و آگاه باشند که بی‌اخلاقی در برخورد با مردم تمامی خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته را کم‌رنگ جلوه می‌دهد.

حجت‌الاسلام یعقوبی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای ارائه عملکرد مسئولان به مردم دانست و افزود: توقع مردم این است که مسئولان گزارش کاری داشته باشند و با حضور در مساجد و در بین اقشار مختلف جامعه در جمعه و جماعت نسبت به رفع مشکلات مردم و رضایتمندی آنان در راستای کم کردن فاصله با مردم گام بردارند.

وی ترویج فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان را خواستار شد و گفت: قرآن در جامعه ما مهجور مانده و به آن کم‌توجهی می‌شود و یکی از برنامه‌ریزی‌های مسئولان در این ماه مبارک باید توجه شایسته و بایسته به تعالیم قرآنی باشد.

در این جلسه سیدرضا عقدایی، فرماندار شهرضا با ارائه گزارشی درباره مسائل جاری شهرستان، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی اختصاص داده به این شهرستان در سال جاری با کاهش 29 درصدی نسبت به سال گذشته رقمی بالغ‌ بر 62 میلیارد ریال است.

عقدایی از مسئولان ادارات خواستار پیگیری مسائل استانی شد و بیان کرد: مدیران ادارات با پیگیری‌های لازم نگذارند توسط مسئولی در استان سلیقه‌ای عمل شود و بین شهرستان‌ها برتری قائل شدند.

فرماندار شهرضا با اشاره به رسیدگی به مشکلات صنعتگران شهرستان و راه‌حل آنها مطالبی را بیان کرد و افزود: طرح‌های صنعتی برای بحث اشتغال بسیار مهم است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با محوریت بسیج سپاه در قالب طرح‌های اقتصادی زودبازده امیدواریم  اجرایی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت پر کردن اوقات فراغت پرسنل تأکید کرد و گفت: باید هر اداره‌ای در حد امکان در مباحث اوقات فراغت برای پرسنل خود اقدام کند و ادارات نیز از امکانات موجود در راستای بهره‌وری بیشتر با یکدیگر و در اختیار قرار دادن تجارب و تجهیزات خود همکاری‌های لازم را انجام دهند.

captcha