راهپیمایی روز قدس؛ بزرگ‌ترین حرکت ضداستکباری جهان اسلام
کد خبر: 1430363
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
فرماندار شهرضا عنوان کرد:

راهپیمایی روز قدس؛ بزرگ‌ترین حرکت ضداستکباری جهان اسلام

خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاه‌چراغی: فرماندار شهرضا گفت: راهپیمایی روز قدس به‌عنوان بزرگ‌ترین حرکت ضداستکباری جهان اسلام مطرح است، باید همواره در راستای تحقق آرمان‌های اصیل امام و رهبری در مورد احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین تلاش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید‌رضا عقدایی، فرماندار شهرضا در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس در شهرضا گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فجایع انسانی در طول تاریخ بشریت مطرح است.

وی برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را از ابتکارات امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس به عنوان بزرگ‌ترین حرکت ضداستکباری جهان اسلام مطرح است، باید همواره در راستای تحقق آرمان‌های اصیل امام و رهبری در مورد احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین تلاش داشته باشیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه‌ترمراسم روز قدس گفت: تمامی کمیته‌های مسئول در مورد برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرضا از روزهای گذشته تشکیل شده و اهداف و سیاست‌گذاری‌های لازم در مورد حضور پرشور و آگاهانه اقشار مختلف جامعه در این حرکت عظیم تبیین شده است.

وی اظهار کرد: شرایط خاورمیانه و مسائل بین‌المللی جهان اسلام در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال می‌تواند پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و مسلمانان بدهد و ملت شجاع ایران همانند گذشته با هوشیاری و آگاهی زمینه ایجاد عظمت وشکوه اسلام را به‌عنوان یک تکلیف تلقی می‌کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

captcha