حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه درک بالای سیاسی آن‌هاست
کد خبر: 1433307
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
امام جمعه شهرضا:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه درک بالای سیاسی آن‌هاست

گروه سیاسی: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه درک بالای سیاسی مردم و پایبندی ملت به آرمان فلسطین و امام راحل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرضا سوم مرداد در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد صدیقه طاهره(س) برگزار شد با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از درک بالای سیاسی مردم و نمایش حماسه سیاسی و پایبندی ملت به آرمان فلسطین و امام راحل است.

وی افزود: تقویت نماز جمعه، تقویت بعد دینی و معنوی است و همه کسانی که در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند از نهاد رهبری حمایت می‌کنند. امسال مردم شریف ایران بیش از سال‌های گذشته حساسیت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس را درک کردند و حضور پرشکوهی در این حرکت انقلابی داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب کمک همه‌جانبه به مردم فلسطین و حمایت از آنها واجب کفایی است.

امام جمعه شهرضا گفت: امروز همه ملت‌های آزاده جهان و مسلمانان، جنایات صهیونیست‌ها را در غزه و فلسطین محکوم می‌کنند و دلشان برای این همه ناجوانمردی و جنایت به درد آمده است.

وی تصریح کرد: پنجم مرداد سالروز نخستین نماز جمعه به فرمان امام و به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی است که به نام روز نماز جمعه نامگذاری شد و امروز 700 تریبون نماز جمعه به نمایندگی از ولایت امر مسلمانان جهان در امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و تربیتی تأثیرگذار هستند.

captcha