17مردادماه، روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده است
کد خبر: 1436692
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
رئیس مرکزآموزش عالی شهرضا:

17مردادماه، روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده است

خبرنگاران افتخاری/ یدالله شاه‌چراغی: حمیدرضا کریم‌زاده، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: 17 مردادماه، روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حمیدرضا کریم‌زاده، رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، گفت: بی‌تردید حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متین و خستگی‌ناپذیرِ خبر، به مانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست‌قامت است و به مصداق آیه شریفه «نون و القلم و ما یسطرون» تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا ضمن گرامیداشت 17 مردادماه، روز شهادت خبرنگار شهید صارمی، اظهار کرد: این روز هر سال بهانه‌ای است تا به جامعه خبری کشور خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می‌داریم و برای همه تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

وی گفت: این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

کریم‌زاده ضمن تأکید بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز آموزش عالی شهرضا(دانشگاه دولتی)، از تعامل سازنده رسانه‌ها با روابط عمومی مرکز آموزش عالی شهرضا و انعکاس مطلوب و شایسته اخبار دانشگاه در رسانه‌های گروهی، قدردانی و اظهار امیدواری کرد بیش از گذشته زمینه تشریک مساعی بین اصحاب رسانه‌های گروهی و جامعه دانشگاهی فراهم شود.

captcha