رونمایی از نخستین نقشه اقتصاد مقاومتی کشور در شهرضا
کد خبر: 1472951
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

رونمایی از نخستین نقشه اقتصاد مقاومتی کشور در شهرضا

کانون خبرنگاران نبأ/ یدالله شاه‌چراغی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی گفت: در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از نخستین نقشه اقتصاد مقاومتی کشور رونمایی می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا،  سرهنگ محمدجواد داستانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از حربه‌های دشمنان در مقابل ملت ایران، تحریم اقتصادی برای تسلیم و عقب‌نشینی ملت ما بود.

وی درادامه افزود: رهبرمعظم انقلاب با تدابیر و دوراندیشی حکیمانه خود نسبت به نام‌گذاری سال جاری مبتنی بر دو اصل مهم و تاثیرگزار اقتصاد و فرهنگ اقدام کردند و راه‌های دست‌یابی به اهداف متعالی مبتنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی را برای همگان ترسیم کردند. اقتصاد مقاومتی عدالت محور است، عدالت به معنای تقسیم فقر نیست، بلکه به معنای افزایش تولید و سرمایه ملی ‏است.
سرهنگ داستانی از برگزاری نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی در شهرضا خبر داد و افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان شهرضا به عنوان یکی از پرچم‌داران کارآفرینی و با پشت سرگذاردن سیاست‌های راهبردی در عرصه آموزش کارآفرینی، توسعه فرهنگ اشتغال مولد و اعطای گسترده تسهیلات در این زمینه در راستای ترویج کارآفرینی در شهرستان در تدارک برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرضا است.
وی از برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی از یکم لغایت چهارم آذر خبر داد و گفت: در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از نخستین نقشه اقتصاد مقاومتی کشور رونمایی می‌شود.

 

captcha