گردان‌های بسیج خواب را از چشم دشمنان برده است
کد خبر: 1475680
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

گردان‌های بسیج خواب را از چشم دشمنان برده است

کانون خبرنگاران نبأ/ یدالله شاه‌چراغی: محمدجواد داستانی گفت: بسیج با عزمی راسخ و با حضوری قدرتمند پا در رکاب نظام و رهبری در تمام عرصه‌های انقلاب است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، سرهنگ محمدجواد داستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا درجمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری شعار هفته بسیج امسال «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا به تشریح 110 عنوان برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا پرداخت و گفت: شاخص‌ترین برنامه‌های تدوین شده در طول این هفته  47 مورد یادواره برای شهدای والامقام شهرستان در سطح مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج، حضور نیروهای حلقه صالحین در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان، دیدار با جانبازان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ورزشکاران، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اعزام دانش‌آموزان به مناطق راهیان نور، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری مراسم رژه نیروهای بسیجی، غبارروبی وعطر افشانی مزار شهدای دوران دفاع مقدس، همایش شب شعر بسیجیان و دیدار با علمای شهرستان و اجرای نمایش 360 درجه با موضوع معضلات و آسیب‌های ماهواره و... از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج در شهرضا است.
وی گردهمایی فرماندهان بسیج در طول انقلاب، همایش ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پایگاه‌ها، یادواره شهدای طلبه و روحانی، گردهمایی بصیرتی و معرفتی مداحان بسیج و همایش شکوه و اقتدار بسیج را از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در هفته بسیج ذکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: بسیج و مردم حامی هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای هستند که در راستای حفظ اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

captcha