برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن‌ ويژه زنان خانه‌دار در زنجان
کد خبر: 2257822
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۰

برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن‌ ويژه زنان خانه‌دار در زنجان

مديرمسئول قرآنی كلمة‌النور زنجان، از برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن‌كريم ويژه مادران خانه‌دار، در اين مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی زنجان، نعيمه قره‌خانی، مديرمسئول مؤسسه قرآنی «كلمة‌النور» زنجان با اشاره به اين‌كه اولين طرح برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن‌ كريم ويژه مادران خانه‌دار در استان زنجان توسط اين مؤسسه اجرا می‌شود، گفت: با توجه به شرايط ويژه مادران خانه‌دار و علاقه بسياری از آنها جهت حفظ آيات مقدس قرآن‌ كريم، طرح برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن‌كريم توسط اين قشر از جامعه در مؤسسه كلمة‌النور و برای اولين‌بار در استان آغاز به كار كرده است.
وی افزود: اولين دوره اين كلاس‌ها با حضور 20 نفر از علاقه‌مندان به شركت در كلاس‌های حفظ قرآن‌كريم، از 22 دی‌ماه در مؤسسه «كلمة‌النور» زنجان برگزار شد.
مديرمسئول مؤسسه قرآنی «كلمة‌النور» زنجان، با اشاره به شرايط ويژه برگزاری اين كلاس‌ها، اظهار كرد: با توجه به اين كه مادران شركت‌كننده در اين كلاس‌ها، مدارج مختلف تحصيلی را گذرانده‌اند و به علت عدم يكنواختی كلاس‌ها، حفظ آيات كتاب الهی، از جزء 30 اين كتاب آغاز شده و در طول هفته و در خود كلاس‌ها، فرآيند حفظ انجام می‌شود.
قره‌خانی، اظهار كرد: شركت‌كنندگان در اين كلاس‌ها، آيات حفظ شده را به همراه تفسير و تجويد نيم صفحه از قرآن‌كريم، در جلسه هفته آينده ارائه داده و صفحه مورد نظر را به طور كامل حفظ می‌كنند.
اين فعال قرآنی در پايان تصريح كرد: طی تبليغات انجام شده در طول دی‌ماه در نظر داريم دوره جديد اين كلاس‌ها را از بهمن‌ماه سال‌جاری در محل مؤسسه برگزار كنيم.
captcha