برگزاری محافل انس با قرآن كريم طی ايام دهه فجر در شاهين‌شهر
کد خبر: 2267042
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۶

برگزاری محافل انس با قرآن كريم طی ايام دهه فجر در شاهين‌شهر

محافل انس با قرآن كريم از 12 تا 21 بهمن‌ماه جاری، در شاهين‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به مناسبت گراميداشت ايام سی و سومين سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن كريم از 12 تا 21 بهمن‌ماه جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، در شاهين‌شهر برگزار می‌شود.
محافل انس با قرآن، 12 بهمن‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام يزدانی، استاد حوزه در مسجد امام سجاد(ع) درشهر گز، 13 بهمن‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام آقادادی در مسجد فاطميه(س) شاهين‌شهر، 14 بهمن‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام آقادادی در مسجد المهدی(س)شاهين شهر شهرك پرديس و 15 بهمن‌ماه جاری، با حضور حجت‌الاسلام كاردان‌پور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شاهين‌شهر در حال برگزاری است.
همچنين محافل انس با قرآن ديگری نيز در 16 بهمن‌ماه جاری، با حضور حجت‌الاسلام آقادادی در مسجد الزهراء(س) شاهين‌شهر، 17 بهمن‌ماه جاری، با حضور حجت‌الاسلام امينی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شاهين‌شهر، 19 بهمن‌ماه جاری، با حجت‌الاسلام كاردان‌پور در مسجد قمر بنی هاشم(ع) شاهين‌شهر، 20 بهمن‌ماه جاری، با حجت‌الاسلام خوش قامت در مسجد قائميه(عج) در محل شهر گرگاب و محفل ديگری نيز همان روز در تكيه دوازده امام(ع) دارالقران و العترت واقع در محل شهر گز برپا خواهد شد.
محافل انس با قرآنی نيز 21 بهمن‌ماه جاری، با حجت‌الاسلام خوش قامت در مسجد جامع شهر حاجی آباد و در مسجد المهدی(عج) شاهين‌شهر برگزار می‌شود.
يادآور می‌شود، اين محافل نورانی و معنوی به همت دفتر امام جمعه شاهين‌شهر و نمايندگی ولی‌فقيه در اين شهر و با همكاری كميته قرآن و تشكل‌های دينی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شاهين‌شهر و ميمه برپا خواهد شد.
captcha