فعاليت‌های فرهنگی سپاه ناحيه مقاومت شاهين‌شهر و ميمه تشريح شد
کد خبر: 2274003
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵

فعاليت‌های فرهنگی سپاه ناحيه مقاومت شاهين‌شهر و ميمه تشريح شد

عملكرد نمايندگی ولی‌فقيه سپاه ناحيه مقاومت شهرستان شاهين‌شهر و ميمه در ايام‌الله دهه فجر تشريح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سازمان رفاهی ـ تفريحی شاهين‌شهر، عملكرد نمايندگی ولی‌فقيه سپاه شهرستان شاهين‌شهر و ميمه به مناسبت گراميداشت سی و سومين سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی تشريح شد.
در اولين روز از اين دهه، بسيجيان پايگاه الزهرا(س) گرگاب به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(ع) و به شكرانه بارش باران، ضمن برگزاری مراسم ختم قرآن، ختم صلوات و زيارت حضرت امام حسن عسكری(ع) به اقامه نماز شكر پرداختند.
در دومين روز از ايام‌الله دهه فجر، كاركنان، بسيجيان سپاه به همراه ساير مسئولان و مقامات اداری و انتظامی در گلستان‌های شهدای شهرستان حضور و ضمن تجديد بيعت با آرمان‌های شهدا و امام شهيدان به غبار‌روبی و عطر‌افشانی قبور شهدا پرداختند.
همچنين همزمان با ايام‌الله دهه فجر، پايگاه الزهرا(س) گرگاب اقدام به برگزاری كلاس‌های طرح صالحين و اردوی يك روزه در محل امامزاده محسن(ع) و تخت فولاد اصفهان كرد كه با استقبال بسيجيان روبرو شد.
در اين ايام، جمع زيادی از بسيجيان حوزه مقاومت امام حسن(ع) شهر گز با حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمی، امام جمعه اين شهر ديدار و گفت‌وگو كردند. در اين مراسم امام جمعه شهر گز ضمن تقدير از حضور جوانان بسيجی در عرصه‌های مختلف انقلاب به تشريح بخشی از دستاوردهای انقلاب طی سی و دو سال گذشته كرد.
در بخش ديگر و در لحظه تاريخی ورود با بركت معمار كبير انقلاب حضرت امام خمينی(ره) به ايران در سال 57، با تلاش حوزه‌های مقاومت بسيج دانش‌آموزی شاهين‌شهر و ميمه، زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان به صدا در آمد همچنين نمايشگاهی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تهاجم فرهنگی در پايگاه مقاومت بسيج شهيد محمد منتظری شهر وزوان برگزار شد كه مورد استقبال پر شور اهالی قرار گرفت.
در ادامه در همين ايام، فرماندهی و كاركنان و جمع كثيری از بسيجيان شهرستان سپاه ناحيه با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدای شهرستان و ديدار با بازماندگان آن عزيزان، ضمن تجديد ميثاق و تاكيد بر ادامه راه شهدا تا رسيدن به آرمان آنها، خاطره اين عزيزان را گرامی داشتند.
مجلس انس با قرآن كريم كه با تلاش بسيجيان پايگاه مقاومت فاطميه(س) شاهين‌شهر با حضور قاريان برجسته انجام شد، همزمان با ولادت حضرت پيامبر اكرم(ص) و آغاز هفته وحدت، مراسم جشن باشكوهی با حضور پرشور بسيجيان و احاد مردم همراه با مولودی‌خوانی مداحان اهل بيت(ع) و برنامه‌های متنوع در پايگاه شهيد مطهره شاهين‌شهر از ديگر برنامه‌های اين پايگاه بود.
همچنين به همت حوزه مقاومت بسيج امام حسن مجتبی(ع) و پايگاه‌های تابعه شهر گز و در ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی يك سری مسابقات ورزشی در بين بسيجيان و در رشته‌های مختلف در سطح مدارس و باشگاه‌های ورزشی گز برگزار و در پايان به نفرات برتر هدايايی به رسم يادبود اعطا شد.
captcha