ارجحيت بازديد مردمی از محصولات ديجيتال انقلاب اسلامی بر حضور مسئولان
کد خبر: 2497617
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

ارجحيت بازديد مردمی از محصولات ديجيتال انقلاب اسلامی بر حضور مسئولان

گروه فضای مجازی: دبير نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی گفت: از مسئولان برای بازديد به نمايشگاه دعوت شده است، اما اين نمايشگاه مردمی است و حضور مردم بيشتر از مسئولان برايمان ارجحيت دارد.

محمدحسن حيدری، دبير نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی(سراج)، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با اشاره به سرد بودن هوای نمايشگاه اظهار كرد: در بحث بودجه‌ای با مشكل روبرو شده‌ايم و هزينه‌های گرمايشی مصلی بسيار بالاست چرا كه سيستم‌شان مركزی است و اگر بخواهيم از اين سيستم استفاده كنيم بايد همه محوطه را گرم كنيم كه اين امكان‌پذير نيست چرا كه شبستان مصلی خالی است.
وی افزود: قرار بود نمايشگاهی در شبستان به شكل موازی با نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی برگزار شود اما لغو شد كه اگر اين اتفاق رخ می‌داد، قطعاً می‌توانستيم به صورت شراكتی از پس هزينه‌های گرمايشی مصلی بربياييم. اما متأسفانه به تنهايی نمی‌توانيم هزينه‌های گرمايشی مصلی را تأمين كنيم.
دبير نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی گفت: اجاره مصلای امام خمينی(ره) با 50 ميليون تومان برايمان تمام شد اما اگر بنا بود كانون پرورشی فكری كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب را انتخاب می‌كرديم، برآوردی كه به ما دادند بالغ بر 200 ميليون تومان بود و ما نمی‌توانستيم با اعتبارات محدودمان از عهده اين هزينه بربياييم و كانون هيچ همكاری و همراهی با ما نكرد. به همين دليل مصلای تهران بهترين گزينه برای برگزاری نمايشگاه بود.
وی گفت: بيشتر مسئولان را برای بازديد از نمايشگاه دعوت كرده‌ايم كه انشالله از روزهای آتی شاهد حضور بيشتری از آن‌ها خواهيم بود. البته اين نمايشگاه مردمی است و حضور مردم بيشتر از مسئولان برايمان ارجحيت دارد. خوشبختانه استقبال از سوی مردم بيشتر بوده است. برای تبليغات هم تلاش بيشتری خواهيم كرد.
دبير نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال انقلاب اسلامی اظهار كرد: اين دوره آغازی برای برگزاری نمايشگاه بود، قطعاً از دوره‌های آتی بسياری از نواقص مرتفع خواهد شد.
وی بيان كرد: واقعيت اين است كه نمايشگاه را به شكل خصوصی برگزار كرديم و اگر قرار بود از پتانسيل ارگان‌های دولتی استفاده كنيم بايد در سياست‌های آن‌ها قرار می‌گرفتيم كه اگر اين اتفاق رخ می‌داد از فضای مردم‌نهاد خارج می‌شديم. هدف اصلی اين بود كه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، توليدات‌شان را به ميدان بياورند.
captcha