تعامل دبیران قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی زمینه‌ساز رشد جامعه قرآنی است
کد خبر: 2612402
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

تعامل دبیران قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی زمینه‌ساز رشد جامعه قرآنی است

کانون خبرنگاران نبأ/ جواد آقاخانی: مدیر مؤسسه قرآن و عترت آوای کوثر در اولین جلسه وحدت و هم‌افزایی دبیران قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی شهرضا، گفت: هماهنگی و تعامل معلمان قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی مهمترین عامل رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح دانش‌آموزان است.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، جواد آقاخانی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت آوای کوثر در اولین جلسه وحدت و هم‌افزایی دبیران قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی که ششم آذرماه در محل مؤسسه آوای کوثر شهرضا برگزار شد، ضمن قدر دانی از حضور فرهنگیان در این جلسه هماهنگی و تعامل معلمان قرآن مدارس با مؤسسات قرآنی را مهمترین عامل رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح دانش‌آموزان برشمرد.



وی افزود: کار مؤسسات فراهم کردن زمینه و بستر فعالیت برای معلمان، بیرون از فضای مدرسه است و معلمان می‌توانند با کشف استعداد‌های دانش‌آموزان در مدارس آنها را به سمت مؤسسات قرآنی هدایت کنند تا با برنامه‌ریزی دقیق و تخصصی زمینه رشد و شکوفایی این استعدادها فراهم شود.



مدیر مؤسسه قرآن و عترت آوای کوثر در ادامه از همکاری‌های سازنده و خوب مدیریت آموزش و پرورش شهرضا و به‌ویژه معاونت فرهنگی این اداره در زمینه امور قرآنی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل بیشتر با این اداره بتوانیم قدم‌های رو به رشدی در زمینه ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و به‌ویژه برای نسل جوان برداریم.



آقاخانی اظهار کرد: مؤسسه آوای کوثر برنامه‌های ویژه‌ای را برای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و همچنین برای آشنایی نسل جوان با معارف قرآنی در دست اجرا دارد که به یاری خداوند متعال با همکاری مربیان و معلمان قرآنی در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آمد.



معلمان قرآن مدارس نیز ضمن بیان توضیحاتی در زمینه روند کنونی آموزش قرآن در مدارس برای هر گونه فعالیت در مؤسسات قرآنی و همکاری اعلام آمادگی کردند.

captcha