حضور ۲۰۰ نونهال قرآنی در مؤسسه معراج النبی یزد
کد خبر: 2613065
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

حضور ۲۰۰ نونهال قرآنی در مؤسسه معراج النبی یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۲۰۰ نونهال قرآنی از نیمه دوم امسال در مؤسسه قرآنی معراج النبی یزد مشغول به قرآ‌ن‌آموزی هستند.

مهدیه عسگرزاده شاهی، مدیر مؤسسه معراج النبی یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام برنامه‌های نیمه دوم امسال این مرکز، گفت: حدود 200 خردسال در دوره مهد قرآن و پیش‌دبستانی این مرکز مشغول به فراگیری قرآن هستند.

وی با اشاره به اینکه تعلیم قرآن در دوره پیش‌دبستانی علاوه بر آموزش مصوبات آموزش و پرورش، اظهار کرد: در این دوره مفاهیم، حفظ آیات و احادیث موضوعی، بیان قصص قرآنی و آشنایی با ائمه(ع)، شعر، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، خلاقیت و کاردستی از دیگر مواردی است که به نونهالان آموخته می‌شود.

عسگرزاده شاهی بیان کرد: همچنین در مهد قرآن هم حفظ جزء 30 به صورت اشاره و دوره روخوانی ویژه خردسالان چهار تا شش سال برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه معراج النبی تصریح کرد: برگزاری دوره روخوانی و مفاهیم ویژه نوجوان دختر و پسر 7 تا 14 سال و مفاهیم سطح یک، تدبر در قرآن، روخوانی و تفسیر قرآن ویژه بانوان بزرگسالان از دیگر دوره‌های این مؤسسه است.

وی با اشاره به 47 قرآن‌آموز دختر و پسر نوجوان و 32 قرآن‌آموز بانوی بزرگسال، افزود: دوره پیش‌دبستانی و مهد قرآن در نوبت صبح و دوره بزرگسالان در نوبت بعدازظهر در این مرکز برگزار می‌شود.

عسگرزاده شاهی عنوان کرد: دوره‌های این مرکز شش ماه است و در پایان دوره آزمون به عمل می‌آید و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه از سوی مؤسسه دریافت می‌کنند.

مدیر مؤسسه معراج النبی با تأکید بر اینکه کلاس‌های بزرگسالان، رایگان برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاع از سایر دوره‌ها در ساعات اداری با شماره شماره 36211237-035 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در بلوار نواب صفوی یزد، کوچه شهید سلیم، بن بست اول مراجعه کنند.

captcha