آغاز ثبت نام دوره ترجمه و مفاهیم قرآن کریم بر محور سوره‌ها در شهرضا
کد خبر: 2615034
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

آغاز ثبت نام دوره ترجمه و مفاهیم قرآن کریم بر محور سوره‌ها در شهرضا

کانون خبرنگاران نبأ/ جواد آقاخانی: دوره فهم زبان قرآن با هدف تدبر در قرآن با آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به صورت غیر حضوری در موسسه آوای کوثر شهرضا برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، با توجه به تهیه و پخش برنامه فهم زبان قرآن به همت رادیو قرآن و با اجرای حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، این دوره به صورت غیرحضوری در سطح شهرستان شهرضا برگزار می‌شود.

ایجاد مهارت انتقال خودآگاه به ترجمه و مفهوم واژگان، آموزش سیر آسان به سخت با روندی تدریجی و منطقی، جذب مخاطبان برای فراگیری زبان قرآن، آشنا کردن مخاطب با ساختار فهم زبان قرآن، آگاه کردن مخاطب با زبان قرآن برای ورود به مباحث تدبر و تفسیر، آشنا کردن مخاطب با نیمی از سوره‌های قرآن کریم و انس مردم با قرآن از اهداف این برنامه است.

یادآور می‌شود، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، شرکت‌کنندگان در دوره فایل صوتی جلسات را از طریق سایت رادیو قرآن دانلود و یا از دفتر موسسه بر روی سی‌دی دریافت می‌کنند. برای هر 4 درس کتاب یک جلسه رفع اشکال توسط اساتید حوزه و دانشگاه در محل موسسه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان موظف به شرکت در جلسات حضوری و امتحان پایانی هر سطح هستند. اعطای مدرک پایان دوره و شرکت در دور دوم کلاس‌ها نیز منوط به قبولی در آزمون پایانی توسط استاد دوره و اعطای مدرک پایان دوره از طرف وزارت ارشاد منوط به شرکت در آزمون سراسری قرآن است.

هزینه ثبت نام در دوره سطح یک 6000 تومان و هزینه خرید کتاب جلد 1 نیز 6000 تومان است. البته خرید کتاب الزامی نیست و فایل pdf هر درس در سایت رادیو قرآن قابل دانلود است.

یادآور می‌شود، به نفرات برتر دوره جوایز نفیسی از طرف موسسه اهداء خواهد شد.

captcha