انقلاب ایران نقطه آغاز آزادی‌خواهی مستضعفان جهان است
کد خبر: 2828135
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

انقلاب ایران نقطه آغاز آزادی‌خواهی مستضعفان جهان است

گروه سیاسی: سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران نقطه آغاز آزادی‌خواهان مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمدحسن قدیری، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا صبح امروز، 20 بهمن‌ماه در جمع مردم قزوین در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: تا زمانی که سلاح مردم ایران درمقابل توطئه‌های شوم دشمنان نظام اتحاد، وحدت و همدلی باشد، آمریکا و دیگر سران اسکتبار نمی توانند قدمی در راه ضربه زدن به این مرز و بوم بردارند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم ایران اسلامی در طول 36 سال گذشته در مقابل نقشه‌های دشمنان گفت: پیروزی ملت غیور ایران دربهمن ماه 57 و هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل هجوم وحشیانه و جنگ نابرابر مقابل عراق و تمامی متحدان این کشور تنها نمونه ای از ایمام راسخ مردم کشورمان است.

قدیری با اشاره به اینکه تا زمانی که به سمت فرامین قرآنی و حرکت در راه دین مبین اسلام حرکت کنیم، خدا پشتیبان ما خواهد بود، افزود: حادثه تاریخی و بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی و طبس تنها نمونه کوچکی از وعده‌های الهی است که در قران به آن اشاره شده است.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه دوران اسکتبار و زورگویی به مردم سایر کشورها به اتمام رسیده است، عنوان کرد: جهان امروز ، جهانی نیست که ما برای آن تصمیم بگیریم و حرف آخر را بزنیم، بلکه جهام امروز جهان شعور ملت‌ها است و باید به خواسته‌های به حق آنان احترام گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان فعلی هر خانه می‌تواند پایگاهی قدرتمند در تبلیغ و گسترش اسلام باشد، گفت: با کمی آشنایی به زبان انگلیسی و رایانه از تک تک خانه‌ها و مساجد ، می توان روزانه میلیون‌ها ایمیل به سایر نقاط جهان ارسال کرد و با این حرکت دین مبین اسلام را تبلیغ و گسترش داد.

قدیری تصریح کرد: در حال حاضر بیداری اسلامی قلب‌ها و مغزهای مسلمانان جهان را فتح کرده  و انقلاب‌های مصر و لیبی تنها نمونه ای از این بیداری‌ها است که البته به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ما باید به سایر کشورهای جهان صادر شود.

وی با اشاره به اینکه  عموم افراد جهان برای پذیرش و قبول دین اسلام از آمادگی کافی برخوردار هستند اما دین مبین اسلام به درستی به آن‌ها معرفی نشده است، بیان کرد: جبهه کفر به دلیل خصومت و دشمنی دیرینه خود با اسلام نکات نادرستی را به عنوان مبانی این دین الهی به ملت‌های جهان ارائه می کند و در این بین ما وظیفه داریم که این دین رحمت و مهربانی را به بهترین شکل ترویج کنیم.

captcha