تداوم رشد و عزت کشور منوط به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است
کد خبر: 2839023
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

تداوم رشد و عزت کشور منوط به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است

کانون خبرنگاران نبأ/ یدالله‌ شاه‌چراغی: جواد جهانگیرزاده در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن مردم شهرضا، گفت: نقش بی‌بدیل مردم در حمایت از رهبری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بی‌نظیر و ستودنی است و تداوم رشد و عزت کشور ما منوط به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرضا همانند دیگرهموطنان در طلیعه سی‌‌ و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام‌هایی استوار و سرشار از بصیرت با اعلام وفاداری کامل نسبت به مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردم شهرضا یکپارچه و هم‌صدا پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات دشمنان دادند و راه «استقامت، پیشرفت و تعالی» را گزینه‌های روی میز برای عبور از گردنه‌های سخت دوران دانستند و با شعارهای خود حمایت از انقلاب اسلامی را فریاد زدند تا روح بیداری و امیدواری را در ملت‌های آزاده جهان بیشتر دمیدن کنند.

مردان، زنان، کودکان، اصناف، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان و معلمان، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان، کارگران و دیگر طبقات مردمی این شهرستان در حالی که پیشاپیش آنان، روحانیت و مسئولان اجرایی حرکت می‌کردند به خیابان‌ها آمدند و با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن در 37 سالگی انقلاب اسلامی برگی دیگر بر کتاب پر افتخار خود در پاینبدی به نظام اسلامی نگاشتند تا بدخواهان بدانند در هر گوشه ایران اسلامی، نظام، پشتیبانی کامل مردم را با خود دارد.

راهپیمایان در حالی که پرچم همیشه سربلند جمهوری اسلامی ایران، پلاکارد و دست‌نوشته‌های مختلف در حمایت از جمهوری اسلامی در دست داشتند با نمایش جلوه‌های زیبا و همیشه ماندگاری از وحدت و یکدلی، از میدان تاسوعای این شهر حرکت خود را آغاز کردند و پس ازطی مسیر خیابان شهید بهشتی در میدان حر این شهرستان حاضر شدند.

در این مراسم جواد جهانگیرزاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بی‌بدیل مردم در حمایت از رهبری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بی‌نظیر و ستودنی است و تداوم رشد و عزت کشور ما منوط به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است. امروز مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن نشان دادند که دست ایران برای مذاکره بسته نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جمهوری اسلامی ایران را موتور محرکه تمامی جنبش‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه دانست و افزود: با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امروزه نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه نقش جهانی به خود گرفته است.

جهانگیرزاده با اشاره به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری، تدابیر ایشان را ضامن حفظ عزت و صلابت ملت ایران دانست و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب با شناخت دقیق از ماهیت استکبار و رفتار سیاست‌بازانه و فریبکارانه آنها نوعی جدید از استراتژی مذاکرات هسته‌ایی را بیان کرده و فرمودند «استراتژی مذاکرات توأم با عزت و مبتنی بر منافع ملت باید باشد».

اجرای سرود توسط رزم‌نوازان گروه 22 توپخانه شهرضا، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، اجرای حرکات ورزشی توسط باستانی‌کاران و قرائت قطعنامه سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن۱۳۹۳ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

captcha