نشست توجیهی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرضا برگزار شد
کد خبر: 2870532
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
با حضور مؤسسات قرآنی شهرضا؛

نشست توجیهی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرضا برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ جواد آقاخانی: نشست توجیهی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردیبهشت ماه سال ۹۴ با حضور مسئولان مؤسسات قرآنی شهرضا برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مدیر موسسه قرآن و عترت آوای کوثر در این جلسه ضمن بیان اهداف و ضرورت برگزاری این آزمون گفت: در آزمون مهرماه سال جاری 205 نفر از حافظان و قرآن‌پژوهان شهرضا در این آزمون شرکت کردند که امیدواریم با همکاری و تبلیغات به‌موقع و اثربخش شاهد رشد آمار شرکت‌کنندگان باشیم.

وی در دسترس‌نبودن کتاب‌ها و منابع آزمون را یکی از دلایل کاهش شرکت‌کنندگان در آزمون دانست و افزود: متاسفانه رشته‌هایی که در زمینه مفاهیم قرآن در آزمون سراسری وجود دارد در شهرضا تدریس نشده و فعالان قرآنی با بسیاری از این موضوعات و منابع آنها آشنائی ندارند.

وی افزود: ثبت نام سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از روز یکم اسفند ماه آغاز و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت. این ثبت نام از طریق سایت معاونت قرآن وزارت ارشاد به نشانی www.qia.ir انجام خواهد شد و آزمون در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه 1394 همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شوند مدرک معتبر از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به پایکاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.avayekosar.ir مراجعه کنند.

captcha