فیلم مستند «شرح مولانا» در بروجرد تولید شد
کد خبر: 2908522
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
با موضوع زندگی آیت‌الله مولانابروجردی؛

فیلم مستند «شرح مولانا» در بروجرد تولید شد

گروه هنر: فیلم مستند «شرح مولانا» با موضوع زندگی آیت‌الله مولانابروجردی تولید شده است که روز ۱۵ اسفندماه جاری در مراسم تکریم آیت‌الله غلامرضا مولانابروجردی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، فیلم مستند از زندگی و خدمات ارزنده آیت‌الله غلامرضا مولانا تحت عنوان «شرح مولانا» در قالب مجموعه «مردان آسمانی» در بروجرد ساخته شده است که روز جمعه، 15 اسفندماه سال‌جاری در مراسم تکریم آیت‌الله غلامرضا مولانا  رونمایی می‌شود.

نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد گفت: آیت‌الله  غلامرضا مولانابروجردی یکی از محققان، مفسران و نویسندگان فعال در حوزه علوم قرآنی و دینی است که از چندی پیش با سفارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد توسط دو تن ز هنرمندان برجسته عرصه‌ی فیلم‌سازی کار ساخت فیلم مربوط به زندگی ایشان آغاز شده است.

وی با بیان این‌که این فیلم در قالب مستند و در 26 دقیقه ساخته شده است، افزود: کارگردانی این فیلم توسط  اکبر حدادی صورت گرفته و مراحل فنی، تدوین و صداگذاری آن نیز به اتمام رسیده و آماده پخش می‌باشد .

ارجمندی اضافه کرد: این فیلم روز 15 اسفندماه جاری در مراسم تکریم آیت‌الله غلامرضا مولانا  این معلم اخلاق رونمایی  و پس از آن گزیده‌ای از آن پخش خواهد شد.

captcha