مستند «شرح مولانا بروجردی» اکران عمومی می‌شود
کد خبر: 2925687
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

مستند «شرح مولانا بروجردی» اکران عمومی می‌شود

گروه هنر:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از اکران عمومی فیلم مستند «شرح مولانا بروجردی» همزمان با مراسم تکریم آیت‌الله غلامرضا مولانابروجردی در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد روز چهارشنبه، 13 اسفندماه در جمع خبرنگاران از اکران عمومی فیلم مستند «شرح مولانابروجردی» هم‌زمان با مراسم تکریم حضرت آیت‌الله غلامرضا مولانابروجردی در بروجرد خبر داد.

وی افزود: فیلم مستند «شرح مولانا» روایتی است از زندگی و آثار آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی، که به سفارش  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد تهیه شده است.

ارجمندی اضافه کرد: در فیلم مستند «شرح مولانا» که نوعی مستند پرتره محسوب می‌شود دوربین مشاهده گر، بخش‌هایی از زندگی فعلی ایشان را به تصویر کشیده و در طول فیلم، افراد و چهره‌های مطرحی درباره شخصیت علمی و اخلاقی ایشان سخن می‌گویند.

وی گفت: شخصیت‌های ارزشمندی همچون آیت‌الله علوی بروجردی، احمد احمدی و... که هر یک جلوی دوربین، بنا به تجربه آشنایی خود و شناختی که از ابعاد مختلف آیت‌الله مولانا را از زاویه خود تعریف و توصیف می‌کنند.

رئیس ارشاد بروجرد ادامه داد: همچنین در این مستند فرزند و شاگردان آیت‌الله مولانا بروجردی خاطراتی شنیدنی از ایشان روایت می‌کنند. نمایش عکس‌هایی از گذشته‌های دور و سخنرانی‌های دلنشین مولانا نیز بخش دیگری از فیلم است.

ارجندی افزود: این فیلم در ارائه تصویری درست، صمیمی و در شأن مقام آیت‌الله مولانابروجردی موفق عمل کرده و گوشه‌ای از شخصیت عمیق علمی و خضوع اخلاقی ایشان را به مخاطب عرضه می‌کند.

یادآور می‌شود، مستند «شرح مولانا» در 43 دقیقه و با کیفیت HD  توسط عوامل حرفه ای به کارگردانی اکبر حدادی تهیه شده است.

این مستند روز شنبه، 16 اسفندماه ساعت 16:30 عصر در سالن استاد عبدالحسین زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اکران عمومی می‌شود و علاقمندان به این معلم اخلاق و فرهیخته گران‌قدر می‌توانند جهت تماشای این فیلم ارزشمند در این اکران عمومی حضور یابند.

مراسم تکریم استاد آیت‌الله غلامرضا مولانابروجردی روز 15 اسفند‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان تختی،چهار راه تختی با حضور مردم بروجرد برگزار می‌شود.

captcha