رعایت مکارم اخلاق منجر به ارتقای جایگاه افراد در جامعه می‌شود
کد خبر: 3312417
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
امام‌جمعه شهررضا:

رعایت مکارم اخلاق منجر به ارتقای جایگاه افراد در جامعه می‌شود

کانون خبرنگاران نبأٰ: حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی اظهار کرد: رعایت مکارم اخلاق منجر به ارتقای جایگاه افراد در جامعه می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان شهرضا، گفت: آن چیزی که انسان را در جامعه بالا می‌برد مکارم اخلاق است، اخلاقی که در آن دروغ، تهمت و افترا نباشد و وحدت و یک‌پارچگی در آن باشد.

امام‌جمعه شهرضا اظهار کرد: آن چیزی که در همه زمان‌ها بین ملت و مسئولان لازم است مکارم اخلاقی است که امروز متأسفانه در جامعه ما مکارم اخلاق و کرامت‌های اخلاقی کم‌رنگ شده که باید در مدیریت‌ها اخلاق اسلامی مراعات شود.

سیف‌الله یعقوبی گفت: اخلاق اسلامی یکی از مطالبات امروز ساختار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ما است که در همین راستا توسط مقام معظم رهبری در سال 94 به نام دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی نامیده شده که باید در عمل نیز مراعات شود.

امام‌جمعه شهرضا با اشاره به گذشت یک فصل از سال بیان کرد: با گذشت سه ماه ازسال شعارها فقط بر روی پلاکاردها مانده است.  در ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری باید یک بازنگری داشته باشیم که اگر این پیام‌ها بر زمین بماند بقیه مسائل هم بر همین منوال خواهد گذشت.

یدالله شاهچراغی

captcha