فعالیت‌های تابستانی مدرسه تزکیه و تعلیم آغاز شد
کد خبر: 3336053
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
از امروز؛

فعالیت‌های تابستانی مدرسه تزکیه و تعلیم آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدرسه تزکیه و تعلیم زیر نظر مدرسه قرآنی دانشگاه تهران، برنامه‌های خود را برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از امروز ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مدرسه تزکیه و تعلیم زیر نظر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران در تابستان برای کودکان و نوجوانان کلاس‌های مختلف قرآنی را به منظور شکوفایی دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
بنابر این گزارش برای دانش‌آموزان دبستانی به صورت مهارتی و در قالب نقاشی و کاردستی طراحی شده و محتوای آن به گونه‌ای است که علاوه بر فعال کردن مؤلفه‌های دانش‌آموز، وی را برای برقراری رابطه نزدیکتر با قرآن آماده می‌کند.
همچنین برای دوره اول و دوم دبیرستان در قالب آشنایی با سوره‌های قرآن متناسب با ویژگی‌های آن دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود.
این دوره از کلاس‌ها که در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود برای دوره دبستان روزهای سه‌شنبه از برای دانش‌آموزان کلاس‌های اول تا سوم دختران از ساعت 10 تا 11:30 و پسران از ساعت 15 تا 16:30، چهارم تا ششم دختران از ساعت 11:30 تا 13 و پسران از ساعت 16:30 تا 18 در مدرسه قرآن به نشانی میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از کوچه رهنما، پلاک 1437 برگزار می‌شود.
همچنین کلاس‌های ویژه دختران مقطع دوره اول و دوم دبیرستان روزهای دوشنبه از ساعت 16 تا 18 و کلاس‌های ویژه پسران مقطع هفتم تا نهم از ساعت 16 تا 18 روزهای پنج‌شنبه در مدرسه اهل بیت (علیهم‌السلام) به نشانی میدان انقلاب، خیابان 16 آذر، پلاک 25 برگزار می‌شود.
کلاس‌های ویژه پسران دبیرستانی مقاطع دهم تا دوازدهم روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 در مدرسه قرآن برگزار می‌شود. شروع تمامی کلاس‌ها از امروز، ششم مردادماه است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شالچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۶
0
0
شما برای افراد مسن کلاس ندارید؟
captcha