کاروان شهدای غواص، شهرضا را عطر آگین می کند
کد خبر: 3339700
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

کاروان شهدای غواص، شهرضا را عطر آگین می کند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه شهرضا با اشاره به حضور کاروان شهدای غواص دراین شهرستان، بر لزوم تدارک استقبال هر چه باشکوه و گسترده ازاین کاروان تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)از اصفهان، سرهنگ جواد داستانی، فرمانده سپاه ناحیه شهرضا در جلسه کمیته استقبال از شهدای غواص در شهرضا، اظهار کرد: کاروان شهیدان غواص در روز (یکشنبه 18 مرداد ماه ) پس از شهرستان مبارکه وارد شهرضا شده و در مراسمی چند ساعته میهمان مردم شهید پرور این شهرستان خواهند بود.
وی افزود: این کاروان با پیکر مطهر و مقدس 24 تن از شهدای غواص، پس از حضور در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع) و گلستان شهدا، مورد استقبال مردم، یگان های نظامی و انتظامی شهرستان واقع شده و گروه موزیک گروه 22 توپخانه ارتش نیز با نواختن مارش شهدا از این کاروان استقبال خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرضا بر لزوم تدارک استقبال  باشکوه و گسترده از این کاروان تاکید کرد و گفت: مداحی هیئت مذهبی، ادای احترام یگان های نظامی و انتظامی و گل افشانی مسیر عبور کاروان شهدا از جمله برنامه های کمیته استقبال از شهدای غواص در شهرضا است .
سرهنگ داستانی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از تمامی مراسم های مربوط به شهدا،  با توجه به ارادت مردم به شهیدان از سوی نهادهای مردمی اجرا می شود و دستگاه های اجرایی تنها ناظر و هماهنگ کننده این مراسم ها خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد:این شهدای غواص از جمله شهدای عملیات کربلای 4 هستند که به دنبال اطلاع عناصر دشمن از این عملیات در مبادی مختلف،  به فیض شهادت نائل آمده اند.

captcha