توجه ویژه هیئت‌های مذهبی به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان
کد خبر: 3354557
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
حجت‌الاسلام مردان خواستار شد:

توجه ویژه هیئت‌های مذهبی به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: هیئت‌های مذهبی به‌عنوان بزرگ‌ترین و فراگیرترین تشکل اجتماعی کشور، باید در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و تغذیه فکری جوانان تلاش کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در اردوی آموزشی هیئت جوادالائمه(ع) آران و بیدگل در زیارت فیض‌آباد این شهرستان گفت: هیئت‌های مذهبی به‌عنوان بزرگ‌ترین و فراگیرترین تشکل اجتماعی کشور، باید در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و تغذیه فکری جوانان تلاش کنند.

وی به نقش هیئت‌های مذهبی در فرهنگ‌سازی دینی در جامعه اشاره و عنوان کرد: مسجد و حسینیه به‌عنوان خانه فرهنگ و مذهب، بهترین مکان برای معرفت بخشی برای جوانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: هیئت‌های مذهبی با حجم عظیم مخاطبان، بهترین ظرفیت و بستر را برای خودسازی جوانان و تقویت مبانی اعتقادی آنان دارند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

حجت‌الاسلام مردان، یکی از مهمترین مسائل زندگی انسان را استفاده از نعمت عمر دانست و عنوان کرد: انسان برای کسب موفقیت می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، اما مهمترین کار، استفاده از اوقات فراغت به‌عنوان یک زمینه مناسب در جهت دستیابی به موفقیت‌های زندگی است.

وی با اشاره به اینکه هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نباید تنها پرکردن وقت فراغت نوجوانان و جوانان باشد، تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت بسیار امر مهم و تأثیرگذاری است و اعتلای فرهنگی و جریان‌سازی دینی باید به‌عنوان مهم‌ترین هدف اجرای برنامه‌های اوقات فراغت مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این دوره آموزشی، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان به تبیین سیره و روش و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و مهدویت در نگاه شیعه پرداخت. بیان مسائل احکام جوانان و تبیین مبانی اعتقادی توسط حجت‌الاسلام شریفی مبلغ دینی اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری مسابقه خورشید ولایت، اهدای جوایز به برگزیدگان و فعالان قرآنی هیئت جوادالائمه(ع) از دیگر برنامه های این اردو بود.

اردوی آموزشی یک روزه هیئت جوادالائمه(ع) آران و بیدگل در راستای اشاعه فرهنگ دینی در بین جوانان هیئت و ایجاد نشاط معنوی در زیارت فیض آباد از فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

captcha