برگزاری کارگاه های آموزش قرآن در آران و بیدگل
کد خبر: 3361088
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

برگزاری کارگاه های آموزش قرآن در آران و بیدگل

کانون خبرنگاران نبأ: کارگاه های آموزش قرآن و مشاوره مذهبی در قالب اردوهای جهادی در ابوزیدآباد آران و بیدگل برگزار شد.

گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا،  کارگاه های آموزش قرآن و مشاوره مذهبی در قالب اردوهای جهادی در ابوزیدآباد آران و بیدگل برگزار شد.

جمعی از بسیجیان حوزه بسیج امام حسین(ع) ابوزیدآباد با عنوان اردوی جهادی شهدای بخش کویرات در عرصه های مختلف، در روستای علی آباد مرکزی شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل حضور یافتند.

جوانان حاضر در این اردو، درعرصه های آموزشی، عمرانی و آبادانی، فرهنگی اجتماعی، تربیت بدنی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.

بسیجیان حاضر در این روستا با روحیه جهادی و با همدلی در ساخت و تکمیل مسجد برای اهالی این روستا به یازی روستاییان شتافتند.

همچنین به منظور ایجاد بستری برای رشد و پرورش توانایی‌های فردی و اجتماعی نوجوانان این روستا در جهت ارتقای سلامت جسمانی نیز کلاس ها و دوره های رزمی و دفاع شخصی، دومیدانی و تنیس روی میز برگزار شد.

همچنین برگزاری کارگاه های مباحث دینی، کلاس اخلاق و مشاوره دینی و مذهبی، برگزاری نماز جماعت و مراسم دعا، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن، کارگاه ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و مشاوره و راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در این اردو است.

بسیجیان شرکت کننده در ابن اردو، خودسازی، تعامل، کار جمعی، محرومیت‌شناسی، آشنایی با مشکلات مردم و محرومین، ترویج فرهنگ خدمات‌ رسانی و کمک به مردم در بعد فرهنگی و عمرانی را فرا گفتند.

این اردو تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

الهه دهقانی

captcha